Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

.....ασπίδα του η αγκαλιά της……………


«ειχα χαθει στις νυχτας τα σκοταδια''''...χαμενη ψυχη, στα σκοτεινα μονοπατια......... ακολουθησα της χαρας μου το φως''' και συναντησα και παλι, το χαμογελο μου''' το αστερι οδηγο μου'''' ......το κοιτω''' και χανομαι ''' στο αστερι μου κρεμασμενος πιανομαι'''' ουρανος να γινω,στην αγκαλια μου' να το κρατω''' αιωνες ακουραστος,
μονο για αυτο........... ( ονειρακι μου ''' σε εχω στο μυαλο μου''' αγκαλια.. και με την καρδια μου,σε γεμιζω του απειρου φιλια !!!!! σου δινω ανασες ζεστες''', πνοες της ζωης μου αληθινες !!!! )»

       Πόσο όμορφος γίνεται ένας ερωτευμένος άντρας!!!.....ποιητής!!!!.... λόγια που κάθε γυναίκα θα ήθελε να ακούσει.
      Μπορεί μια γυναίκα να οδηγήσει έναν άντρα στο φως? Φυσικά και μπορεί όπως και το ανάποδο ,να τον πάει στα σκοτάδια. Αν επιλέξει την κατάλληλη γυναίκα (καθαρά εξατομικευμένη η κάθε περίπτωση) και το συναίσθημα είναι αμφίδρομο θα τον απογειώσει, θα του δώσει φτερά, μια ερωτευμένη γυναίκα βάζει μπροστά τον άντρα που αγαπά ,του δίνει ένα προβάδισμα, δεν το εξηγώ, γιατί δεν το ξέρω πως ….αλλά έτσι είναι…… τα περί φεμινισμού άλλη ανάρτηση….!!!                         
    Τα είπαμε αυτά… «Ανθρώπινη φύσις φυγείν αδύνατον» .
Συνοδοιπόροι στη ζωή….. ναι!!!!...............χέρι μέσα στο χέρι, κοινές αποφάσεις παίρνουν, όμως τον θέλει ένα βήμα πιο μπροστά….. αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι τον υπηρετεί, ίσως το αντίθετο…. το νοιώθει όμως έτσι, ίσως ζητά προστασία, είναι λίγο πιο μπροστά για να αποτελεί ασπίδα για εκείνη…. κυματοθραύστης!!!!

Ξαναγυρίζω στον ερωτευμένο άντρα ,πώς ένα χαμόγελο τον στέλνει στον ουρανό, πώς μια αγκαλιά ζεστή αληθινή τον βοηθά να αντιμετωπίσει τα δύσκολα το έχει ανάγκη το χαμόγελο…… φτάνει μόνο αυτό?.....όχι βέβαια, δεν σου δίνει να φας το χαμόγελο, δεν σού πληρώνει τους λογαριασμούς το χαμόγελο……. αν όμως μέσα στα δύσκολα έχεις και μια γυναίκα μες τη μιζέρια…. δεν λέει!!
Πόσο ανάγκη έχει ένας άντρας να έχει μέσα στην αγκαλιά του την γυναίκα  να μοιράζεται την ανάσα του μαζί της…. όλος ο κόσμος μοιάζει τότε έτοιμος να κατακτηθεί από αυτόν ,τον στρατιώτη της αγάπης!!! Τα άρματα ζώνεται και προχωρά……….. έχει μεγάλο στρατό μαζί του ανίκητο, την αγάπη και την αφοσίωσή της…………. δυνατός προχωρά!!!!! Το φιλί της είναι το όπλο του………… ασπίδα του η αγκαλιά της……………

Ασπίδα εκείνος για εκείνη σε ότι μπορεί να την πληγώσει, ασπίδα εκείνη για εκείνον σε ότι μπορεί να τον πληγώσει…….. κρίκοι ο ένας μέσα στον άλλον!!!

Υποκλινόμαστε στον έρωτα!!!!!!!!

*το παρόν που αποτέλεσαι και την έμπνευση για την αναρτησή μου δημοσιεύεται με την άδεια του υπογράφοντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου